Merhaba anneler bu kez kendimle alakalı sormak istedim eskiden cok güçlü bir bünyem vardı hiç uzun hastalandığımı bilmem bebeğim oldu daha cok güçlü olmam gereken sürekli birşeyler çıkıyor 4 5 ay önce kulak iltihabı oldu ilaç kullanamadım emzirdigim için en son bir doktor antibiyotik verdi ama cok zorlandım 3 gün o zamandan beri kulaklarımın ikisi de sürekli kaşınıyor sağlık ocağına gittim kulak burun bogaza gittim sağlık ocağı mantar dedi sprey verdi kullandım fakat fayda etmedi kulak burun bogaz bir kulagımı temizledi ve egzama dedi ıslak bırakma dedi iki gün sonra temizlenen kulagım cok şiddetli agrıdı tekrar başka doktora gittim intihap kapmış antibiyotik kullanıyorum 4 gün oluyor tam geçti cok şükür dedim şimdi diğer kulagım Çaltıcak Ağrı’dan kulak agrısı gerçekten cok zor birşey artk ben ne yapacsgımı şaşırdım emziriyorm doktorlar ne derse yapıyorm başına gelen varmı bu durum anneler ne yapabilirim