Arkadaşlar merhaba, 2 buçuk aylık oğlum var. Aile Hekimindeki hemşire göz muayenesi yaptırmamız gerektiğini söyledi. Zor oluyor mu bebekle ve bazı forumlarda öncelikle çocuk doktorunun kontrol ettiğini ve gerekli görürse göz doktoruna yönlendirdiği yazıyor. Doğrusu nedir direk Göz doktoruna randevu almak değil mi