Balse Kızlar karnımdan vuruluyorum oksapr 27 haftalığım ama son zamanlarda ilaç iğne de üç damla kadar kalıyor olurmu bişey acaba doz kaybı falan bebekte sıkıntı 😞 bilen yaşayan bilgi vere bilirmi
Zeynepsara Balse bende doğuma kadar vurdum dediğiniz gibi başıma hep geldi ama çok şükür kızım kucagimda şimdi içiniz rahat edecekse doktora danışın bence
Bebisannesi2 Balse iğne yaptığınız yerlerde sertlik olabilir büyük ihtimalle zaten iğneyi yaparken hissedersiniz . İğneyi yapmadan önce iğne yapılacak yere biraz masaj yapabilirsiniz. Benim de öyleydi artık göbekte iğne yapılan yerlerin sertliğinden uygulayamıyordum