Arkadaşlar merhaba
Bebeğim memedeyken bazen çok hırçınlaşıp ağlamaya başlıyor bırakıyor , emmek istemiyor bazen sürekli yapmıyor bunu. Sakinleştiriyorum bir süre sonra emip tekrar aynı yapıyor henüz iki aylık. Ağladı ve uyudu aç kalacak diye korkuyorum 😧 böyle bir durum yaşayan var mı