Aynı durumdayiz tam anlamı ile düzelmedik maalesef çok zor ayni şeyleri bende yaşadım bir saniye yalnız birakamadim ikisini gözüm hep üzerindeydi çünkü sürekli ellerini gözüne sokmak istiyor kucağına almak istiyor ve uyurken uyandiriyordu oğlum kardeşini. Şuan oğlum 4 yaşına girecek kardeşi de 5.ayini bitirdi hala tam olarak düzelmedi inşallah bu günlerde geçecek bolca sabır sabir çünkü büyük olanın akli eriyor onunla daha çok ilgilenmeye bakin