Adenmoms68 merhaba benim 15 ay oldu ama ben uzun zamandır hissedebiliyorum. İnternette duyu materyalleri uygulaması görmüştüm. Çeşitli materyaller ile his almaya çalışılıyor. Örneğin varsa at kılı fırça, sünger, tüy gibi hafif birşeyler, sertliği değişen farklı materyaller ile his kontrolü yapabilirsiniz. Çok bastırmadan dikiş üzerinde gezdiriliyor. Belki çok iyi anlatamamış olabilirim. Ben bi de dikiş izi için contractubex krem kullanmıştım doğumdan 2 ay sonra yani baya dokunuyordum dikişlere. Belki bunun da etkisi vardır bilemiyorum.