Kızlar emziriyorum bebeğim 43 günlük sütüm çoktu ama olaylar oldu baya azaldı mama destekli emziriyorum 1 haftadır sma comfort kullanıyorum dün hiç sütüm yokdu mama verdim ful oglum kakasını dünden beri yeni yapmış geceden sabaha çok ıkındı zorlanıyor kızarıp morarıyor mama ve emzirme oldugu zaman öyle olmuyordu dünde hep mama yeyince böyle oldu anladım ki mamadan oluyor komşumun oğlunuda kabız ve gaz yapmıstı persembe doktora gidecez mama önermesini isticem bir yandan istemesem mi hip veya aptamil arasındayım en iyi olan gaz kabızlık yapmayan varmı