Yusufunannesi2 Merhabalar 4. Ay berbat geçti . 5. Aya girdik bizi neler bekliyor tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz? Siz neler yaşadınız bizi neler bekliyor
Gunesinannesi_ Yusufunannesi2 Benim bebeğim de su an 4 ay 10 günlük . Emzirirken çok sıkıntı yaşıyorum. Düzelmişti tekrar başladı. Sizde de mamayı alıp meme istememe durumu oluyor muydu?
cinarrrrr Yusufunannesi2 4 ay 10 günlüğüz valla uykularımız berbat katıyen uyumuyor emzik alıyordu onuda uyurken almıyor uyutamıyorum 😢😢
Yusufunannesi2 Betul-doruk0 berbat😁😁Allah yardımcınız olsun. Ağlama krizi mi dersin yemek yememe mi dersin inatligi hiç demiyorum bile
Birkullanici Yusufunannesi2 evet ben 4 ayda başladım , düzenli olmamakla berbaber minik minik tadım yaptırdım , dünde ilk defa kahvaltı verdim
Yusufunannesi2 Gunesinannesi_ ayyy evet maalesef inat etti meme reddi yaşadım çok zorlandım sağıp veriyorum
emremine99 Gunesinannesi_ canım merhaba bnde emzirirken zorlanıyorum emmiuor genelde zarla zorla emziriyorim
Yusufunannesi2 Busrasil doktor anne sütü alıyorsa ek gidaya başlama dedi bende arada yoğurt çorba falan veriyorum
MinikPandam_ Busrasil daha bugün doktor söyledi 6 aylık olmadan sadece süt ve mama. 5. Aya girdik ek gıdaya için 6. Ayi bekleyeceğim aceleci olmamak en iyisi. Kilosu gelişimi normalse tabi. Doktorunuza danisabilirsiniz
Busrasil Yusufunannesi2 tüh bizede öyle dicek ozaman 🙈 biraz daha beklemek zorundayım o zaman bende biraz biraz yoğurt tattırıyorum devamını istiyor ağlıyo
Yusufunannesi2 Emmosch hayır canım 5 ay 3 günlük 2 gün önce verdim yoğurt çorbası (yayla çorbası) oda nanesiz yağsız sade