-Esra- Bebeğim cuma günü 3 aylık oluyor, ben geceleri uyanmasa bile uykuda 3 saatte bir emziriyorum kendi doktorumuza henuz sormadım cuma görüşeceğim ama bazı doktorlar kendi uyanmadikca emzirmeye gerek yok diyormus, sizler nasıl yapıyorsunuz?