Efem123 ben üstlerini yağlayıp yağlı kağıda koyup fırınliyorum hem pratik hemde hafif oluyor.oyle deneyin isterseniz. yok yağda kizarticam dersen yağda kizart,içini de hazırla alt dolaba koy misafir geleceği zaman firinla.mesela biz karnı yarık patlican kebabı,soğan kebabı,ne bileyim tepsi yemekleri patates tavası falan,dolma vs yemekleri akşamdan hazırlarız sonra streç çekip dolaba koyarız tepsiyle beraber. Misafir gelmeden önce fırına atarız.