Klipsi çıkartıldı bugün ama her hareketinde aşırı ağlıyo canı yanıyor bebeğim 4,5aylık yarın kreme başlamam lazım dokunulduğu an çığlık atıyor bezin içindede değdikçe sanırım aşırı ağlıyor sizlerin bi çözümü oldumu klips çıktıktan sonra nasıl yaptınız