_benimmucizem :) anladım yani az çok bebeğinizin huyunu çözmüş olmalısınız bazen atak dönemleri dış dönemleri gelişme dönemleri seruvenleri oluyor malsf :) herşeyi düşünmek gerek burnu mu tıkalı gazdan mi karnı mi agriyor bir yeri mi agryor dış mi çıkıyor ne bilem üstü mü kalın geldi ona mu huysuzlaniyor karnı doymadı da mı aglyr herşeyi sırayla çözüm bulup deneyerek devam etmek bnmki de öyle ağlar ne istediğini dile getiririm susar etrafa bakara ne olsa da bulsam gibisinden mesela :) değişik bebekler ya haha bazen anlamak bile zor oluyor