Kızlar Allah rızası icin bir akıl verin ya. bebeğim kolik bi bebekti hastaneden eve geldik o gün bugündür hep huysuz ve huzursuz… yenidoğan emzir altını bezle uyut derler.Yok. Asla yok gündüz uykusu sıfır hep ağlıyordu hep hep. Gece de 3-4 lere kadar uğraşıyorduk uyusun diye ama yok. Fön sesi beyaz gürültü klasik müzik dualar ninniler neler açmadık ki. Eşim artık stresten kendi kafasına vuruyordu tertemiz delirdik yani😂 Ama o noktada aklına dahiyane gelen fikir şuan benim bebişimi uyutamama sebebim. Şu pusetler var ya kızımızı ona koydu ve ayakta sallayarak o şekilde uyuttu. Uyudu diye biz tabi seviniyoruz. Ama yarın 4 aylık olacak. Asla başka türlü uyumuyor. Emiyor gazını çıkartıyor altı temiz ama hep ağlıyor çünkü uykusu var. Ama puset öyle ağır ki bende ameliyattan sonra bel sorunu oldu asla ona koyup sallayamam mahvolurum. Ve bu çocuk büyüyecek pusete sığmayacak yakında. Biz ne yapacağız? Çok kötüyüm ya nasıl bu puset alışkanlığından vazgeçirip normal uykuya geçişe alıştıracağız bana fikir verin