ebru512 benim oğlum da 8 aylık Aynı sorunları yaşıyordum her uyandığında meme istiyordu ve her saat başı uyanıyordu. Yani bildiğiniz uyuyamıyordum. Bu böyle olmayacak artık her ağladığında vermeyeceğim diye kesin karar verdim bir şekilde pes edecek uyuya kalacak diye. Pes etmedim her seferinde meme vermedim ve bunu başardık siz de yapabilirsiniz lütfen kararlı olun. Çok ağlıyor evet ama bir şekilde alışacak sonra pes edecek.