Hayalim51 8 günlük yiğenimin sarılık oranı 17 sınırda çıkmış neler yapmamız lazım bide yüksek mi sizce
Bebegimm1 Hayalim51 biraz yüksek çıkmış bana doktor 17 olsaydı yatış vericegini söylemişti eğer sütü az ise mama versin benm bebeğim mamayla atlattı çnkü yeterli doymuyordu o yüzden sarılık yüksek çıkmıştı
Birgubilikannesi55 Hayalim51 bildiğim kadarıyla yok ama kaynanam bnmkine sarı örtü orterdi besigine sarı eşarp ve yakasına altin yada yüzük takiodu 4-5gunde cogalmadan geçmişti bizimki tabi bol emzirmede vardi