Kızlar bebeğime takviye için mama almıştım. Bebelac gold kullanioduk fiyatı fazla diye Sma aldık 800 gr olandan ama bebeğim icmedi beğenmedi onu.
Paketi açtım sade 3 kez 60 cc kadar kullandım. Buz dolabında öylece duruyor. Onu satıp yine bebelac gold alicam.
Almak isteyen olursa yardımcı olurum. 1 hafta oldu bu arada açılalı. Buz dolabında duruyor