Beyzaska Alparslanmoms_ günde bir kez 20 damla suya damlatıp içiyorum. Bana faydası var gibi geliyor, uzun zamandır kullanıyorum her gün
Nslhn5561 Alparslanmoms_ 20 damla direk ağızdan kullandım bende işe yaradı düzenli kullanın ve boool su ☺️
GamzeAsel21 Alparslanmoms_ Kesinlikle işe yarıyor ilk kullanımda dolmuştu sütüm ama tek basına yetmez bol bol su ve düzenli beslenme
Alparslanmoms_ GamzeAsel21 İnşallah benim de dolar suyu bol içiyorum düzenli beslenmeme dikkat etmem lazım
Yarenikooo Alparslanmoms_ doğumdan hemen sonra hemşire aldırmıştı bende işe yaradı 3 kez 20 damla şeklinde kullanmıştım bitene kadar
Zehra5050 Alparslanmoms_ evet bende kullanmıştım güzel artiriyor 20 ser damla günde 3 kez yazıyordu üstünde ama ilk günler içince çok fazla süt birikti göğsümde şişti mastit oldum ilk gunler fazla yüklenmemek gerek