Benim bebeğim kuvezde kaldı. O süreçte hemşireler hep kucağına aldı onlara alışması gerekirdi diye düşünüyorum. Tamamıyla sizin ile ilgili. Anneni tecrübeli olduğu için sakince alıp konuşuyor ve bakıyorduk. Sakin kalın, stres yapmayın, kendinize güvenin, anneniz yerine her durumda siz alın, susmuyor diye ona vermeyin ve bol bol konuşun. Anne karnında sizin awsinize ve kalp atisiniza alışık, bu sebeple konuşmanız zamanla onu rahatlatacaktir