bsrt Anneler merahab kızım geniz edti ameliyatı oldu ve kulaklara tüp takıldı. 5 gün boyunca sıvı ve soğuk tüketecek bugün 2. Gününüz puding yoğurt falan dondurma veriyorum başka onerebilceginiz neler var deneyimli olan anneler yardimci olabilirmisinjz
Ebru-46 bsrt çok geçmiş olsun bizde haftaya perşembe günü geniz eti ameliyatı olacağız zor bir ameliyat mı acaba çıktıktan sonra çok ağlıyorlar mı oğlum henüz 2 yaşında
Cisem_25 bsrt Merhaba biz de az önce doktordan geldik aynı teşhis kondu çok moralim bozuldu abartılacak bir şey değil demi çok üzülüyorum. Size de geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
bsrt Ebru-46 merhabalar bizim ameliyatimiz oldu bitti şükür ilk gün zordu kızım benim normaldede hastaden doktor dan korktuğu için çok ağladı. Ama ameliyat kolay bir gece kaldik çünkü kulakta sıvı birikmesi olmuş tüp takılmış geniz eti çok buyukmus
Oaoa Ebru-46 Merhaba oğlunuz ameliyat oldu mu geçmiş olsun süreci nasıl geçti kolay mıydı muhtemelen benim oğlum da olacak dört yaşında
bsrt Ebru-46 teşekkür ederim yeni giriyorum uygulamaya ondan geç cevap veriyorum kusura bakmayın ben İstanbul’da prof Dr Cemil tascioglunda yaptırdım.
bsrt Cisem_25 merhaba hiç korkmayin çok geçmiş olsun. Ameliyattan sonra iyi ki olmuş ameliyat diyceksiniz. Kızım yeni uyumaya ve yemek yemeye başladı resmen. Ki bir kulagimda enfeksiyon varmış antiboyik kullanmaya devam ediyoruz.imsalah oda gecicek
Ebru-46 bsrt özel hastane mi acaba bende İstanbul’da oturuyorum ama pek bilmiyorum buraları yeniyim daha bizde bezmialeme gittik doçent dr Erol bey var ona götürmüştük