sevgiikra Kızlar 2 aylık bebeğim var mama verince biberondan çok geliyor bir türlü gzl Bir biberon bulamadım sizin kullanip ta memnun kaldığıniz yavaş akislanli biberon var mı nerden aldınız
Oykum___123 sevgiikra dr browns canım, okadar yavaskı anlatamam bir türlü mama bitmiyor :) avent almıstım bebegim boguluyordu hıc yavas akış felan degıl yada benımkınde bı sıkıntı var anlamadım
hestiaone Mamajoo da kullanabilirsin, bana lansınoh çok övdüler diye aldım ama hızlı gelıyor.Chıcco da kullandım o da aynı.En en yavaş akışlısı Mamajoo nun ve bebek güzel tutuyor
ciqdemu sevgiikra kesinlikle Lansinoh yavaş orta ve hızlı akışlı başlıklarını almanızı tavsiye ederim. İki cam bir plastik biberonun var ayına göre kullandım bir cam biberon alıp biberon uclarını ayrıca da satın alabilirsiniz çok memnunum meme reddi de yaşamamıştım.
Sinem57 sevgiikra sevgiikra mamajooo da tavsiye ederim dr Browns alacaktım çarçabuk mamajoo buldum çok memnun kaldım