Yadeperi1 Bebeğimin popo deliğinde çatlak var. Gaz bile yaparken çığlık çığlığa kalıyor, süt mama vs içmek istemiyor. Halbuki kabız bile değil. Hangi doktora gittiysek herkes bir krem yazdı geçti.. acaba bu rahatsızlığı yaşayan var mı?
aselim1406_ Benim kızımdada var anal fissur heleki az önce o kadar kötü oldum ki elim ayağım titredi kakasını yaparken birden çığlık attı poposu da açıktı bacaklarını haralet ettirerek yardım ediyordum popo deliği böyle dışara çıktı elimle düzelttim geri içeri soktum allahım ne yapacağımı bilemiyorum çok kötüyüm