Kızlar hepimizde selam. Takriben 4 gündür iki göğüsümdede yara çıktı sanki kesilmişte yarılmış gibi. Meme ucunun hemen altında ihtihaplı etrafları da minik minik su topladı. Ne yapmalıyım ya dayanamıyorum bu acıya 😒 fucidin ve fito krem sürüyorum cuma gününe hastanede randevum 😔
Birde parmağımda aynı anda böyle oldu kara merhem sürdüm dün gece ama işe yaramadı ne yapmalıyım yardım please

