Themamacita Bebeğim kız biz de ebeveynleri olarak uzun değiliz ama çevremizde bebeklerin hepsi kızımdan daha uzun :)) boyumuz çok mu kısa olacak yoksa normal mi sonradan boyu hızlı uzar mı acaba kafamda deli sorular 🥲
Dondurmalikahve Themamacita Normal kızlar için en uzun boy 81 82 arası zaten persentil de kısa demek için 5 6 cm daha kısa olması gerekirdi Oğlumda 104 cm çıktı 4 yaş aşısında %45 50 arası çıkıyor boyu
Prenses_annesi22 Themamacita bnm kızım 2.5 yasında 82cm doktor her ay bakıyor sonra karar verdı aılesel dıye 🤣 bn hep dedim ama beklemeyın boyuu uzasın bzmkının bn mınyonum genlerımız baskın babası uzun ama bn kısayım sonra tm tm dedı aetık boy sorunumz yok
Gzdzeynep Themamacita boyu normal gibi benim kızımın da o civardaydı boyu. 3 buçuk yaşına doğru en son ölçüldü 100 cm çıktı. çok kısa kalmaz gibi sizin verdiğiniz değere göre boy oranı
Dlshnn3 Dondurmalikahve persentile nereden bakılıyor ya benim oğlum 9 aylık 76 cm merak ettim orda oranı kaç çıkıyor acaba
Deletedmom_78 Themamacita 12 aylikken oğlumun boyu 74 cmdi bana normal dedi hemsire su an bi düşündüm 😂
CizerBirAnne Themamacita 12 ay için ortalama bir boy, kısa değil. Benim kızım 73 cm, o da persentil tablosuna göre normal değer aralığında. Kızlar için 69 cm ile 80 cm arası normal 12 ayda.