herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba. Buzluğunuza neler atarsınız, ramazan da geliyor hazırlık yapacak mısınız, tavsiyeleşme postu olsun🥰🥰
hunilimomm herseySeninleguzel11 yaprak sardık geçen kaynananm gelmişti onunla beraber bı tek o var 😂😂 başka da bişe yapmadım
MelekTF herseySeninleguzel11 bende düşünüyorum bu konuyu 😂 poğaça yaptım koydum, becerebilirsem kete ayrıyeten patatesli el açması börek ve Yufka dan ıspanaklı gül böreği yapmayı düşünüyorum, nasıl yapacagım konusunu düşünmedim henüz 😃
hunilimomm herseySeninleguzel11 bende sarmiyordum hiç kaynanam yaprak getirmiş gelirken başka şehirden misafir gelmişti yanıma otururken sararalim dedik öyle yoksa ben 2 çocukla çok zor 😂😂
herseySeninleguzel11 MelekTF Poğaça çıkarınca nasıl oluyor acaba ısıtınca ilk piştiği gibi güzel oluyor mu, kendim falan yerim de misafir için de koysam pratik olur,, 😃
MelekTF Mavigri poğaça, kete ( hiç yapmadım ama kayımvalidem pişirip koyuyor), patatesli el açması böreği pişirip koyuyorum, sadece hazır Yufkadan yaptığım seyleri çiğ koyuyorum. Hazır Yufkadan gözleme de koyulabilir, hiç denemedim ama yapanlar var
1gulceninannesi Börek , sarma , haşlanmış nohut fasülye çorbalık buğday, et kavurma yemeklere katmalık, bi de açma yapıp soğuduktan sonra dondurucuya atıyorum. Tek tek çıkartıp ısıtınca yeni pişmiş gibi oluyor.
MelekTF herseySeninleguzel11 ilk piltiği kadar lezzetli olmuyor ama misafire ben koyuyorum şahsen 🙃 mesela sabah kahvaltıda yiyeceksek akşamdan çıkarıyorum, sabah iç malzemesine göre fırına atıyorum yada öyle yiyoruz. Patatesli falan yapınca fırında atmak gerekiyor dondurucuda çıkınca çok iyi olmuyor, ama peynirli sade zeytinlide sorun olmuyor çok ısıtmaya gerek olmuyor