Bebeğim 40 günlük,önceden göğüslerim taş gibi sert olurdu dolu dolu hissederdim,şuan öyle değil. Yumuşacık ,emzirirken bakıyorum süt geliyor mu diye geliyor bebisimden yutkunma sesi de geliyor . Cis-kaka bez sayımıza da bakıyorum gayet iyi yani dolu dolu hepsi sayısı da olması gereken şekilde . Ama goguslerimin neden böyle olduğunu anlayamadım .sütüm yetiyor müdür acaba ? Bir de önceden emer 2-3 saat uyurdu şimdi emiyor 1-1.30 saat sonra uyanıyor emip geri uyumaya devam ediyor .bebisimin uyku durumu ve benim sütüm yetiyor müdür sizce acaba normal mi bu durumlar?????( Biraz uzun yazdım kusura bakmayın gerçekten çok acemi bı anneyim ve bebisime yetebiliyor muyum düşüncesine kapılıyorum. ))