Prensesannesi61 Bebegim 2 bucuk aylik 120 cc mama iciyor siz kac veriyosunuz benim gibi veren varmi sadece mamayla besleniyor anne sutu yok buarada
AselinAnnesiiiiiiiii Prensesannesi61 4 ay 27 günlük 180 200 arası içiyor sadece mama içiyor ve 4 saatte 1
Kuzeyinannesi7 Prensesannesi61 Bizde 2 ay 11 günlüğüz hem anne sütü hem mama takviyesi yapıyorum sütüm fazla gelmediği için anne sütünden sonra 60 veriyorum eğer emzirmediysem 90 ve 120 veriyorum hepsini içiyo
saudadeee_ AselinAnnesiiiiiiiii doktorlar mamada 150cc nin üzerine çıkmayı önermiyorlar. Ek gıda reddi yapar karnı mamayla doyunca yeterince beslenemez ve gelişim geriliği yaşanır diye, ayrıyeten bırakması zor olur diye
Prensesannesi61 Ozaman ben cokmu veriyorum doymayinca agliyor kesinlikle susmuyo az verdigimde bidaha ek yapiyorum
AselinAnnesiiiiiiiii saudadeee_ Bana hiç bir doktor öyle bişey demedi ek gıdalarında tadına baktırıyorum ufaktan istiyor yani bir sorun yaratmadı şuana kadar
Poyrazin_annesii saudadeee_ sanırım dogum kılosuna gore soyluyorlar. Arkadasım 4.400 gram dogurdu doktora ona maamayı fazla ver doymaz demişti