Leylayunuss Kızlar geçen sene kızımda almıştım bıgün bi sağma işlemi yapiyim dedim oğlumun kustuğu sütüm çeyreği bile çıkmadı sizce makineyle mi alakalı yoksa sütümmü yok 🤔
espalp Leylayunuss bebek emince sağma işleminden daha çok süt gelirmiş. Benimki de sağınca pek çıkmıyor çocuk doktoru bana böyle söyledi. Sağmayı bıraktım bu yüzden
Tosbigim Leylayunuss benimkide aynı.. 2 günde anca 120 oluyor ama bebekler emince daha çok geliyormuş..
Leylayunuss espalp umarım doyuyordur bş dakka Emdikten sonra ağlamaya başlaıyo ili gündür yetmiyo mu diye içim içimi yiyio geceleri taşıyo gündüz böyleyiz
espalp Leylayunuss o emerken bırakıp ağlamayı benim oğlan açlıktan yapıyor. Sütün geliş hızına sabredemiyor bazen. Biraz mama yapıyorum sakinleşiyor sonra emmeye devam ediyoruz 🙏🏻