Gktggelis Canım kızlar 13 ayı geçtik hala yürüme belirtisi yok hatta emeklemiyo bile halının üzerine koyuyorum halın başından bi başına kadar gelmiş oluyo ben diper odadaykenmuhtemelen kıçının üstünde gidiyo ama asla yürğme belirtisi yok 🥹🥹
-Ygtbgra Gktggelis cinsiyetle ilgisi yok ilk oglum herseyi erken yapti erken yurudu ikinci oglum gec oturdu gec emekledi 13 bucuk aylik yeni yeni yurumeye basladi ama surekli dusuyor her bebegin gelisim farklı
Eminos Gktggelis cinsiyetle alakali yok 2 oglum var biri yasina 1 hafta kala yurudu biri yasini 1 hafta gecince yurudu
ikibebebiranne_ Oğlum 13 aylık yürüdü bizde çok endişe yaptık çok şükür yürüdü tabi prematüre bir çocuktu