2kizannesi- Kızlar ben ilk bebeğimi Saadet Ünsal’da doğum yapmıştım, o zaman Pendik Hospitaldeydi. Şu anda Pendik Medipolde. Yakın zamanlarda doğum yapan var mı aranızda doğum ücretleri ne kadar? Hastane nasıl hemşireler ebeler doğumhane falan?
yazsmom 4 ay önce yaptım 6750₺ zorunlu sezaryen oldu çoooook memnun kaldım birde hastane standartlarım yüksektir hep büyük iyi hastanelere gittim çocukluğumdan beri otel konforunda bir doğumdu kesinlikle öneririm ikinci doğumum olsa Saadet hoca nerede olsa bulurum♥️