6,5 aylık olduk beslenmesi deprem sonrası mama ve ek gıda destekli gidiyoruz fakat son bir aydır sabah 7de kalkıyor (hep kalkış saatiydi) 9:30 gibi ilk uyku yarım saat sonra saat 12:40 gibi ikinci uyku saat 3 buçuk 4e kadar uyuyo arada uyanıyo mama içip yatıyor saat 18:30 gibi yarım saat tekrar uyuyup saat 22:30 da ancak uyuyor ve gece boyu 4-5 kez uyanıyor sizce öğle uykusunu nasıl azaltıp gece uykusunu düzenleyebilirim psikoloji olarak zaten iyi değilim birde uykusuzluk olunca çok sinirli oluyorum ve 2yaşında bir bebeğim daha var 😔