kbrsuzen24 Kızlar tam abdest almaya girdim ikindi için çok çok acık renkte hafif pembemsi bi akıntı olmuş ama çok hafif pembe. Acaba engel mi adetime daha 8 gün vardı. Emin olamadım. Suanda da eşim gelmeden yikanamam cok üzüldüm yeni düzenli başlamıştım
joyfulmom kbrsuzen24 evet namaz kilamazsiniz şuan kahverengi,pembe akıntı regl başlangıcı oluyor belki erken olacaksınız bu bir gün bekleyin regliniz başlamaz ise gusül alırsınız ama muhtemelen başlar diye düşündüm