Sevdasezer Hanımlar Eskişehir’de oturup Osmangazide sezaryen olan var mi yakın zamanda. Oraya hiç gitmedim ama sanırım bazı doktorlar ücretli. Sezaryen içinde ücret alınıyor mu. Alınıyorsa ne kadar
prensesikizler Merhaba ben osmangazi de doğum yaptım melih velipasaoglunda ücretli doktor ama ücreti 1300 tlydi ben 27 Aralıkta doğum yaptım. Kendisinden de hastaneden de çok memnun kaldım benim ikiz gebelik olduğu için melih hocayı tercih etmiştim