Arkadaşlar merhaba 2,5 yaşında bir oğlum var tek kelimeli sözcüklerin çoğunu söylüyor hatta anne geldi Baba gitti anne kola doldur annem mama ver gibi şeyleri de söylüyor ama bana göre bunun konuşması ve etrafı tarafından anlaşılmaması anormal geliyor psikiyatriye götürüp otizm testi de yaptırdım acaba çocuğumdan çok mu erken konuşmasını istiyorum veya sizinle böyle bir durumla karşı karşıya kaldınız mı tam anlamıyla konuşamıyor yani çocuk şu an zamanla dile açılan çocuğunuz falan var mı veya bunun için neler yaptınız