Anneler merhaba. Kızım haftaya 10 aylık olucak. Gece uykularımız çok düzensiz. Bazen akşam 8 bazen ise 10 da yatıyor. Uyku düzenimiz vardı fakat bi anda bozuldu. Geceleri çok sık uyanmaya başladı. Hemen uykuya da dalamıyor. Emziryorum fakat yine uzun süre ayakta sallanmak istiyor. Çok yoruldum 🙈
Sizin bebişleriniz de böyle mi ? 😞
Önerebileceğiniz bir şey var mı?