Sevvalaydin ya zaten doğru düzgün kimse gelmiyor ama kırk yılda bir gelecek insana da gelme diyemem ki bi şey hazırlamayı geçtim evi toparlayamıyorum koyduğum gibi başlıyor ağlamaya hiç kendi kendime oyalanayım yerlerde yuvarlanayım demek yok en fazla 10 dakika sonra sıkılıyo yanına gitsem de olmuyo kucağımda gezcek sürekli şebeklik yapmamı istiyo 7 aylık olacak artık emeklemeye filan uğraşsana ne işin var kucakta 😓