pogacayanakk oglumuz01 ben tüm balığı alıp parçalara bölüp buzluya atıyorum ordan veriyorum hep, kıyma da aynı şekilde
oglumuz01 pogacayanakk Boncuk1421_ Teşekkür ederim bildirim gelmemişti cevap yazmadı kimse sandım çok sağolun
Boncuk1421_ Uzun süre kalmamak verilebilir bende veriyorum 6 ay 1 sene olur tamamda 1 haftadan bişey olmaz .kıymayı da öyle veriyorum bende 1 ay içinde bitiriyorum