kurabiyem28 Merhabalar, Kızım uyuyan bir bebek değil. 13.00 den beri uyuyor. Sizin bebeklerinizde aşı sonrası uyku oldu mu?
Sebusebu kurabiyem28 halsizdi keyifsizdi cok uyku olmadı ama durgundu yani. 1 hafta aksırık tıksırık oldu iştahı azaldı. 2. Hafta düzeldi cok şükür. Ağır aşılar sonuçta ateşini kontrol edin uyusun daha güzel dinlenir
kurabiyem28 Woman35 ateşi yok 16.00 da uyandı mutluydu. Sonradan mız mızlandı. Şimdi yine uyuyor ama nız mız. Ağrısı car diye düşünüyorum. Calpol vermek istedim. Durmadı.
kurabiyem28 Sebusebu teşekkür ederim. Çok mız mız pek keyfi yok. Yemeyen bir bebek. Hiç yemezse kötü olur 😭