asrinhatasi Prensesannesi61 günde 3kez beslenmeden en az yarım saat önce ve max 5 gün ve kilosu kadar içirdim. İyi geldi
Zeynepelcin Prensesannesi61 ben onu hiç kullanmadım o normal kusma için değil mi birde hep kullanılmaması gereken bir ilaç bildiğim kadarıyla.bizim reflumuz vardı bebekler için toz gaviscon var onu kullandık hep
Barlikoo22 Prensesannesi61 Bize de gaz problemi vardı diye vermişti günde 3 defa kilosu kadar ver demişti ama ilk kullanımdan sonra çok fazla yan etki gösterdi o yüzden kullanmadık
Prensesannesi61 asrinhatasi yani sadece 5 günmu kullaniyor doktor bana gunde uc kez kullanicaksin dedi ama.sure vermedi
Prensesannesi61 asrinhatasi yani suan kusmuyormu bebeginiz benimki her mamadan sonra kusuyo azar azar agiz mendili koymaktan gina geldi
Denizask2 asrinhatasi merhaba bende bu ilaca başladim size sorum bana doktorumuz düz beşikte yatirin ve reflu yastigi kullanmayin dedi ? Biraz endişe ettim siz nasıl yatirdikiz benim bebegeim 3 aylık kusmasi çok yok ama bogazina geliyor ara :(((
Prensesannesi61 Zeynepelcin iste normal kusuyo her beslenmeden sonra doktora dun gittik doktorda bunu yazdi gunde 3 kez kilosu kadar ver dedi
Mebebe Ben kullanıyorum yaklaşık 1 aydır kullanıyorum 1 ay daha kullanacağım doktorumuz dedi günde 3 kere beslenmeden önce veriyorum
Prensesannesi61 asrinhatasi bizimde 2 bucuk aylik bakalim insallah ise yarar ama ne kadar sure kullanicagmi soylemedi
asrinhatasi Denizask2 bana da aksine reflü yatağı yoksa yattığı yerin baş kısmını hafifçe kaldır demişti doktorumuz.