Duyguddn 11 gün gecikme sonucu gittim bu ilacı verdi10 iç sonra regl olursun dedi kullannan var mı etkili bir ilaçtır inşallah bir an önce adet olmak istiyorum
Nismom Duyguddn ben bu ilacı tatile giderken vs kullanıyodum geciktirici olarak. İlacı bıraktıktan 3 gün sonra adet olursunuz. Normal zamana göre biraz ağrılı oluyor. Ama etkili bir ilaçtır.
merkursavascisi_06 Duyguddn mecbur değilseniz içmeyin ya iki kere kullanmıştım bekarken adet geciktirmek için düzeni daha da bozuyo sonrasında. Regl sökülmesi için soğan maydonoz suyu içebilirsiniz
Nismom Duyguddn ne zamana kadar geciktirmek istiyosam o zamana kadar içiyodum. Mesela pazartesi başladım. Cuma tatile gidicem tatilin bitmesine 2 gün kalaya kadar içiyodum. Döndükten 1-2 gün sonrada adet oluyodum.
Duyguddn Nismom benim de yarın 8. Gün doktor bana 10 gün dedi ama bir an önce olmak istiyorum acaba bıraksam olur muyum
Duyguddn merkursavascisi_06 canım mecburum adetm 2 ay oldu olmayali denge falan umrumda değil bir olsam