Minikkoala-53 Bebwğim 4 bucuk aylık ara ara balgamlı öksürüğü oluyor niraz burnuda akıyor balgam öksürtüyor napmam lazım doktora gitmeden ilaç kullanmadan bilgisi olan var mı?
Poyrazylmz Minikkoala-53 hiç beklemeden bir an önce doktora götürün ciğerlere inebilir ilerleyebilir biz de yaşadık ama hemen doktora götürdüm götürdüğüm halde hava antibiyotik verdiler o yuzden hiç beklemeyin direk doktora götürün derim zaten hava ventolin verir büyük ihtimalle çok geçmiş olsun🙏
Tospikniloya Minikkoala-53 kızım de depremde dışarda kaldık hasta olmuştu oksuruyordu doktor buhar yazdı. 10gun kullandik kızım iyi oldu.gecmis olsun
berensevilmis7 Minikkoala-53 merhaba ben de karamürsel ereğlideyim 🙈 benim kızım da 3 gün sonra tam 5 aylık olucak, neresindesiniz karamürselin 🌸
Lalalac Doktorlar böyle zamanlar içim yok mu:/ ciğerlerine iner allah korusun belki hava verir belki başka birşey evde denemeyin bence
Minikkoala-53 Amacım zaten bu kadar erken antibiyotiğe maruz kalmaması belki bişiler yapabilirim diye sormak istedim hava veriyorum ben evde nebülizatör ile serhm fizyolojik oldım içine koyuyorum veriyorum dün başladım ama içimde rahat değil ne yalan
Minikkoala-53 berensevilmis7 aaa aynı yerdeymişiz 4 temmuzdayız bizde çiflik caddesi dört yokun az yukarısındayız
berensevilmis7 İnstagramdan eklemek isterseniz hesabımı “andybyss “ adıyla bulabilirsiniz, tanışmayı ve bebişleri tanıştırmayı çok isterim 🌸🌸 kızımın ismi yazıyor hesabımda Mila Ece
Minikkoala-53 berensevilmis7 cağla olarak gönderdim ben nasip olur inşallah bir gün görüşmek tanışmak bende rizeden geldim buraya pek arkadaş ortamım yok