Prensesssannesiiii Kızlar ilk defa kestim bebeğimin tırnaklarını hepsini özenle kestim derisine getirmedim sadece son tırnağını keserken derin gitti çok içim gitti ağladı yavrum. Ne sürsem geçer ki öyle mi bıraksam yoksa 😔😔
Prensesssannesiiii Zeynep5g ya ağlıyor çok hafif kanadı birde emzirdim sakinleşti ama içim gidiyor ya