Kızım 17 aylık, bir arkadaş grubum var gebelikten bu yana. ayda 1-2 toplanırız bebişlerin arasında pek bi zaman yok aen küçüğüyle 3 ay var arasında. Arkadaşlarımın da dediğine göre bana göre de kızımın gelişimi biraz önde gibi. 1 aydır falan gidip çocukların elinden oyuncaklarını alıyor,elindekini vermiyor, vuruyor çocuklar bişey yapmasa da geçerken itiyor 🤦🏼♀️ hiç ama hiç böyle değildi kendi kendine oyun oynardı, vurmazdı. Napsam şaşırdım. Kitap okuyorum sözde arkadaşlar birbiriyle paylaşıyor birbirlerini seviyor gibi hikayeler anlatırken de kaşlarını çatıp elini göğsüne koyarak ben yapıyor. Böyle olan var mıııııı napsam bilemiyorum