Nurdnc Kızlar merhaba amigurumi bebek ve toka yapıyorum çevremdeki insanlara satış yaptım ama daha da büyütmek istiyorjm bir Instagram hesabı açtım yeni sizinde aranızda bu işle ugrasaniniz vardır eminim satışlarınızı nasıl yapıyorsunuz biraz tüyo alabilirim ❤️ şimdiden teşekkürler 😍
Nurdnc @Deletedmom_68 sizi etiketleyeyim amigurumi ile ilgilendiğiniz kalmış aklımda isminizi zor buldum☺️😂
Deletedmom_68 Nurdnc Merhaba🤗evet adımı değiştirdikten sonra bende kendimi zor buluyorum🤪 benim arkadaşım var canım bebe çeyiz dükkanı var, onun dükkanına koyuyorum ben, dolapta da var ama satmadım oradan daha hiç😂bi de tanıdıklarıma yapıyorum😊
Deletedmom_68 Nurdnc yok ya dolaptan satmadım daha hiç ölücüler var bence orda 30-40₺ ye amigurumi almak istiyorlar😂
Deletedmom_68 Nurdnc sağol canım🥰sen neler yapıyorsun? var mı fotoğrafları ben de seninkileri görmek isterim 😊