Kızlar merhaba benim kardeşim 9 haftalık hamile doktorun istediği tahlilini öğrendi sonuçlarını ama doktora gösteremedik hastaneye uzak yerde kaldığımız için eve dönmek zorunda kaldık otobüs sıkıntısı nedeniyle şimdi tekrardan sonuç için gidemedik burada sağlık ocağına gösterdik sonuçlarını. Ama bir dahaki muayene için ne zaman gitmeli devlet hastanesine onu merak ediyorum bilgisi olan var mı bir fikri olan