Meltem-1 Kızım 10 ay 20 günlük
Dişi daha yeni patladı 1 tane 🤩
Ek gıdayla aramız güzel gidiyor çok şükür
En son 11 kg du ama dişten dolayı 1 hafta iştahsızlığı vardı ne kadar kilo kaybı oldu ya da oldu mu bilmiyorum çünkü bana aynı geliyor 😀
Destekli yürümeyi çok seviyor, Peteklere, duvara, koltuk, kaneye her yere tutunup sıralıyor.
Baba, dede, anneanne, del(gel), nam nam diyor
Bay bay yapıyor
Uykusu güzel gece ve gündüz çok şükür 🧿