Kızlar merhaba, özel bir bankada çalışıyordum. Ekim ayında doğum iznime ayrıldım ve yıllık izinlerim sonrası ücretsiz iznimi kullanmaya başladım. Banka doğum iznine çıktığımdan beri maaşımı yatırıyordu. Bu yüzden ptt vs ile uğraşmadım. Ücretsiz başladıktan sonra kesildi. Dün hesabıma işsizlik maaşı için para yatmıştı. Biraz araştırdım Sgk hak edişimden dolayıymış. E devlet üzerinde hesabım tanımlı olmasaydı bu konuda bir fikrim yoktu. Belki size de fikir olur diye paylaşmak istedim. 🌸