Sumbul11 Bebeğim 3aylik ne yaptıysam kulaklarını duzeltemiyorum.sapkada takmıyor bandana da kulakları açılmaya başladı..en sonunda yapıştırarak artık yoksa çocuğumun kulakları kepçe kalacak….bı çözüm lütfen
ballibebekannesi Sumbul11 ben ilk doğduğunda şapkayla düzetmiştim ama yatarken kafasını çeviriyor katlanıyor kulağı yara bandıyla azıcık banylıcam sonunda😂
S_x_w Sumbul11 bir kbb dr u ilk 3 ay içinde yapılan bantlamanın faydası olduğunu sonrasında yapılanın işe yaramayacağını söylemişti..şimdiye kadar çok kepçeleşmediyse merak etmeyin tam kepçe olmaz ☺️
Evrencakar Sumbul11 bence ağlasada tak şapka falan. Ben o aylarda önemsemedim düzelir sandım 7 ay bitti bizim de oğlum kepçük kaldı
S_x_w Sumbul11 hayır yara bandını çıkartamazsınız acıtır..beyaz flaster bant var rollfix marka yumuşak..onu kullanmıştım ben 3 aya kadar..çıkartırken de bebe yağı döküp çıkartıyordum..bir de gün içinde çıkarıp havalandırmak gerekiyor kulak arkasını yara olmaması için