8 aylık bebeklerinizle neler yapıyorsunuz? Genelde kitap okumayla, kart göstermeyle günümüz geçiyor. Birkaç oyuncak aldık. Ksilofon, marakas vs ksilofon un çubuklarını ağzına alıyor. Göstermeme rağmen çalmıyor. Marakas ı bir iki sallıyor sonra yine onu da ağzına alıyor. Göstermeme rağmen yapmıyor. Normal mi? Sizde durumlar nasıl?