Besteee rica etsem bnada yazabılırmısın? Valla diyorum ya ıkı doktor da verme dedı gavıscon agır bı ılac mis bebeklere gore ondan vermıyorum ben. Emdıkten sonra hemen gazını cıkarıyorum cıkınca direk yatıyorum kusmasın diye bıde yastık la yatırıyorum azaldı bizimkisi o yuzden vermek ıstemıorum