Efeninanne_sii Ymnmhr anlıyor mesela bazen beni de taklid ediyor efeeee diye sesleniyorum bana bakıp efeee diyor aynı benim gibi yapıyor 😂 tınlamadıgı için bakmadığını düşünüyorum çünkü üst üste çağırdığımda kafası önünde gülüyor ama bana bakmıyor .
Efeninanne_sii Ymnmhr acaba adıyla çok seslendiğinizden dolayı bu duruma alıştığı için cevap vermiyor olabilir mi başka şekilde seslenmeyi deneseniz
Ymnmhr Dondurmalikahve dün bir psikolog atipik otizm teşhisi koydu ma oğluma yakıştıramıyorum çünkü göz teması var. İsmine de çoğunlukla bakıyor sadece konuşan yok babıldama var. İşaret etmeyi bilmiyor ve benim işaret ettiğim yere veya nesneye bakmıyor. Birde bu bahsettiğim seslenme kısmı. Başka sıkıntısı yok yavrumun dünden beri ağlamaktan helal oldum
Dondurmalikahve Ymnmhr Sakin olun lütfen özel eğitimle sevgiyle doğru ilgi alakayla hepsinin üstesinden gelirsiniz. Komut almama, parmak kullanmama dışında Bi sıkıntısı var mı? Tam teşhis mi aldınız?
Efeninanne_sii Ymnmhr inşallah bu durumun üstesinden gelirsiniz araştırma yapın çocuğunuz için farklı uygulamalar yapmayı deneyin umarım herşey yoluna girer 💕
Ymnmhr Dondurmalikahve hayır yok göz teması falan var. şuan yüzde elli dedi 2 ay sonra aynı şekilde olursa rapor vericem tam teşhis koyucaz dedi ama rapor istemiyorum
Ccyyln Ymnmhr kızım 13 aylık ismine çağırınca bakıyor ama sevdiği bir oyuncakla oynuyorsa ne kadar seslensem de bakmaz bazen öyle yapınca şarkıya çeviriyorum olayı mihra sultan mihra sultan nerdesin diyorum hemen dikkati dağılıp dönüyor
Dondurmalikahve Ymnmhr Raporsuz eğitim verilebilir tabi durumunuz müsait ise Allah yardımcınız olsun sizde bol bol destek olun
Ymnmhr Dondurmalikahve arası 350 TL imiş buradaki iyi bir kurumda ayda 4 kere ağitim alacakmış ilk etapta cuma günü ilk seansa gideceğiz Allah kısmet ederse evlamın geleceği ile oynayan durumum müsait değil ama o rapor ömür boyu karşısına çıkabilir bunun riskini alamam canım feda olsun napalım nasip böyleymiş